ويلا شمال ويلا شمال .

ويلا شمال

طراحي ويلاي دوبلكس

ويلاي دوبلكس

طراحي دوبلكس

به نوعي از ساختار داخلي ساختمان اطلاق ميشود كه بين بخش هاي مختلف خانه اختلاف سطح وجود داشته باشد و براي دسترسي به بعضي از قسمت هاي خانه نياز به بالا و پايين رفتن از پله ها و تغيير طبقات باشد. ولي مدل هايي كه ما در اين بخش به شما معرفي كنيم نمونه مدل هايي از خانه هاي نيمه دوبلكس است كه اختلاف سطح در آنها كمتر از خانه هاي دوبلكس است و از اين و به آنها نيمه دوبلكس نيز گفته ميشود.

در گذشته معمولا خانه هايي با متراژ بالا بصورت دوبلكس يا نيمه دوبلكس طراحي و ساخته ميشدند ولي با گذشت زمان اين مدل طراحي آرام آرام به داخل خانه هاي نقلي و كوچك نيز آمده است ولي با يك حركت لاك پشتي و محتاطانه. دكوراتورها مي گويند خانه هاي نيمه دوبلكس هميشه يك كلاس و شخصيتي را با خود يدك مي كشند كه به طراح دكوراسيون براي يك طراحي ايده آل تر كمك شاياني ميكنند.

البته با تحولات و پيشرفتي كه اخيرا در صنعت طراحي دكوراسيون داخلي شكل گرفته است ميتوان شكل داخلي خانه غير دوبلكس را با ايجاد اختلاف سطح در حد سه يا چهار پله به يك خانه نيمه دوبلكس تبديل كرد. ولي ارتفاع سقف خانه، ميزان هزينه و نقشه داخلي ساختمان جزء مسايلي هستند كه در اين تغيير دكور بايد مدنظر قرار بگيرند.

 

اتاق پذيرايي دوبلكس

عكس و مدل اتاق پذيرايي و نشيمن دوبلكس

اتاق-دو.بلكس

عكس و مدل اتاق پذيرايي و نشيمن دوبلكس

دوبلكس

عكس طراحي دكوراسيون خانه هاي دوبلكس بزرگ

آپارتمان-دوبلكس1

مدل هاي تزيينات داخلي خانه هاي دوبلكس


برچسب: ، ويلاي تهران، ويلاي جنوب، ويلاي دوبلكس، ويلاي دوبلكس طرح تركيه، ويلاي شمال،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۵ شهريور ۱۳۹۶ساعت: ۰۵:۵۰:۴۴ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :